Indkøb af havehegn – smarte jeg vælger En kombination af raftehegn og lydhegn når tøserne og mig skal vælge nyt havehegn til grunden

Savner du ordentlig ejendomsrengøring af et større eller mindre areal? Vi, og flere andre, leverer rigtig ejendomssrengøring til både private og erhvervsøjemed. Det spænder over et bredt udvalg i forhold til ydelser – for eksempel trappevask, vinduespudsning, hovedrengøring over alle vaskemaskineområder foruden rengøring af flyttelejligheder samt lige efter murere plus adskilligt dertil. Her i dette firma kan vi afstemme ejendomsrengøring individuelt. Er der et særligt behov for erhvervsrengøring? Eller måske har din egen andels- eller lejlighedsforening behov for en regelmæssig arrangement med ejendomsservice af en art? I biksen her dispositionen til at give en sikker service i relation til flytterengøring ligegyldigt bygningens udstrækning & type.

Skal du omrokere til noget nyt og trænger det fraflyttede hus til en grundig flytterengøring? Her hos os er der mulighed for en god flytterengøring som med sikkerhed tager al skidtet. Denne virksomhed kan tilbyde sin hjælp som den forlængede rengøringskost med grundig rengøring af flyttelejligheder i Danmark. Vores virksomhed har meget mere end 20-30 års rengøringshorisont foruden høje mønstre, idet det vedrører al slags rengøring samt det bedste niveau i servicen. De ansatte i vores firma er effektive plus søde, når der er behov for at have en god ordning i forhold til rengøring af flyttelejligheder.

Har I skænderier i boligforeningen i forhold til trapperne? I det tilfælde er faglært trappevask en solid løsning. Lader jeres ejer- eller en anden forening proffe tage hånd om rengøring af trappen med en fast frekvens, er det vejen til, at opgangen til enhver tid viser sig pæn samt ydermere indtagende. Udvælger du vores firma til at udføre trappevask, erhverver I jer derudover en trofast kompagnon til trappevask eller fx flytterengøring.