Igang med at arrangere busudflugter, busrejser/grupperejser i et stk koncertbus, som at der triller lige til døren?

Jeg har i et stykke tid kendt en ven, som har job som busfører på grupperejser og busudflugter , http://www.nyborg-rejser.dk/produkt-kategori/busudflugter/, med kørsel af koncertbus. Det var via chaufføren at jeg observere, at der er en del at spare ved at organisere grupperejser med bustransport , http://www.nyborg-rejser.dk/bustransport/, , de gange hvor jeg & vennerne gerne vil til en fælles musikkoncert. I stedet for at vi skal køre delt op i biler eller bestille kostbare DSB-billetteri samme vogn, så udvælger vi derfor altid busudflugter/grupperejser med bustransport i en lækker koncertbus. De valgte busrejser , http://www.nyborg-rejser.dk/om-nyborg-rejser/busrejser/, hvor vi kører i koncertbus holder direkte foran musikstedet og tager os alle hjem til Fyn igen. Med det valg behøver vi ik at tænke på taxa, at finde hen til spillestedet, eller om det sidste tog når at køre fra os.

Vi holder af at være til musikbegivenheder i blandt mine kolleger. Jævnligt er vi en 8-10 venner, der kan lide at tager afsted til koncerterne. De gange hvor vi er hele gruppen på udflugt, så er grupperejser/busrejser med gruppe busudflugter/bustransport i et styks koncertbus altså det bedste valg. De fleste har garanteret været på busrejser eller busudflugter ml f.eks Kbh og Århus. Men mange har måske ik overvejet en koncertbus til grupperejser busrejser.

Såfremt du overvejer bustransport, busudflugter eller grupperejser må jeg absolut foreslå en oplevelse på en koncertbus. Stemningen og tonen er mega skæg. Tænk dig at sidde ved siden af nogen, som at der alle glæder sig til til samme musikoplevelse som du. Når vi sidder i en koncertbus efter koncerten har alle passagererne været til den samme oplevelse som dig. Som følge af det er der god stemning – også såfremt du er afsted på egen hånd på busudflugter. En koncertbus er praktisk til grupperejser, i det I kan nemt finde sæder i samme del af bussen, såfremt flere af jer blot dukker op rettidigt til den bestilte bustransport.

Så bliv inspireret, såfremt I har planer om busrejser, grupperejser eller behov for busudflugter eller bustransport i en behagelig og bekvem koncertbus.